• Home
  • Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn inlogkaartje kwijt, wat nu?
I.v.m. uw privacy heeft u 2 opties waar u uit kunt kiezen:
1) Uw school heeft het bestand met alle portretjes gekregen, als u van de school het fotonummer opvraagt, zoeken wij de gegevens erbij.
2) U kunt ons een e-mail sturen met een goede omschrijving van uw kind, schoolnaam en in welke groep uw kind zit. Aan de hand van deze informatie sturen wij u de inloggegevens per e-mail toe.
Worden foto's ook bewerkt/gefotoshopt en hoe gaat dit in zijn werk?
In de meeste gevallen kunnen wij uw foto bewerken:
Stuur ons een e-mail met deze vraag plus wat er aan de foto bewerkt moet worden. Wij bewerken uw foto kosteloos. De bewerkte foto kunt u onder dezelfde inloggegevens terugvinden.
Hoe is de kwaliteit van de downloads?
U ontvangt van ons het originele bestand, rechtenvrij.
Met dit bestand kunt u doen wat u wilt, uitvergrotingen, canvas, fotoproducten etc.
Is het mogelijk om verschillende foto's in 1 voordeelpakket te bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk.
Wat betekent het sterretje achter het fotoproduct wat ik wil bestellen?
Het sterretje betekent dat er een korting geldt op dit artikel.
Tot hoelang kan ik mijn foto's bestellen?
U kunt de foto's tot 8 jaar na fotografiedatum bij ons bestellen. (tenzij de school aan geeft dit niet te willen)
Wat is de levertijd?
Fotoafdrukken (incl. vergrotingen) besteld en betaald voor 13.00 uur, worden dezelfde dag verzonden.
Post.nl levert bij u thuis, tussen de 2-5 werkdagen. Uw bestelling kunt u volgen via de track&trace die in uw order staat.
Canvassen, stickers e.d. hebben een langere levertijd, 5-7 werkdagen.
Geldt er een korting als ik meerdere downloads bestel?
U ontvangt een korting als u meerdere downloads besteld (oplopend tot 70%)